
19:00, 17 вересня 2015 р.
Три залізниці України увійшли до топ-10 індексу прозорості державних компаній, – результати дослідження
До топ-10 індексу прозорості українських державних кампаній залізниці України увійшли з-поміж 60 підприємств, чиї веб-сайти оцінювали експерти. Загалом досліджувалися держкомпанії з найбільшими активами та державні банки, установи культури та спорту, а також інші підприємства, які раніше увійшли до топ-100 найбільших компаній України за рівнем доходу. Південно-Західна залізниця загалом посіла 16 позицію, а за рівнем розкриття інформації за параметром «Зміст» вона увійшла до топ-5 державних кампаній, зокрема, її сайт єдиний з державних кампаній містить інформацію щодо політики з гендерної рівності. Укрзалізниця щодо індексу прозорості зайняла 27 позицію, а ДП «УЗШК» та «Укрзалізничпостач» – на 32 місці.
У ході оцінювання сайтів державних компаній враховувалися три компоненти: «Зміст», «Стратегія і звітність» та «Навігація». Так до параметру «Зміст» належить наявність на сайті компанії повної інформації з основних аспектів соціальної відповідальності: питань корпоративного управління, трудових відносин, дотримання прав людини, екологічної політики, чесних операційних практик, відносин зі стейкхолдерами тощо. Компонент «Стратегія та звітність» враховує оприлюднення на сайті компанії бізнес-стратегії та стратегії з корпоративної соціальної відповідальності, різні типи звітності, а «Навігація» – зручність доступу до будь-якої інформації про соціальну відповідальність компанії.
Керівник Центру «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» Марина Саприкіна розповіла, що мало компаній на сайтах розміщують інформацію про результати впровадження політики розвитку персоналу. «Тільки на сайтах трьох компаній – Укрзалізниці, Південно-Західної залізниці та «Турбоатому» - надається інформація щодо результатів впровадження політики розвитку персоналу, а саме: кількісні дані політики з навчання кадрів, показники роботи закладів культури, спорту, оздоровчих закладів компанії тощо», - зазначила експерт.
Марина Саприкіна підкреслила, що прозорі компанії привертають увагу інвесторів і мають більш високу вартість, і навпаки – низький рівень прозорості веде до зниження вартості бізнесу. «Прозорість компанії є однією з її конкурентних переваг і одним із головних принципів корпоративного управління держпідприємств у світі. В першу чергу прозорість – це відкритість дій і рішень компаній, розкриття інформації та її повнота, достовірність і зрозумілість для головних груп стейкхолдерів», – розповіла Марина Саприкіна.
Довідка
Центр «Розвиток КСВ» – незалежна експертна організація з розвитку корпоративної соціальної відповідальності в Україні, яка об'єднує 38 компаній.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
15:49, 5 травня 2023 р.
10:00, 29 квітня
12:51, 1 травня
17:06, 27 квітня
live comments feed...