• Головна
  • Стронґовський у Рівному: про успішний креатив та просування бренду
Творча зустріч
09:41, 14 березня 2014 р.

Стронґовський у Рівному: про успішний креатив та просування бренду

Творча зустріч

У четвер, 13 березня, на запрошення організації Література.РВ у Рівне приїжджав Ілля Стронґовський: автор популярних серій принтів на футболки «Зберігайте спокій», «Ревплакатів» та колажів.

Зустріч проходила у форматі презентації-лекції, проте у дуже вільній неформальній атмосфері. Перед початком заходу усі глядацькі місця, а також «стоячі» уздовж східців були зайняті, люди розміщувалися на балабасах і навіть просто на підлозі.

Впродовж зустрічі Ілля Стронґовський розповів рівнянам, як зокрема працюють механізми цільового брендингу та «вірусності», чим відрізняється професійний дизайн від аматорського, як і для чого боротися за свої авторські права і навіть у чому секрет відомості та «недоторканності» образів таких китів літератури, як Шевченко, Франко, Українка, Гоголь.

Виступ підкріплював ілюструванням слайд-шоу своїх робіт, комерційних та творчих проектів. Час від часу йому доводилося переривати розповідь через занадто активну реакцію залу на черговий слайд: з-поміж дизайнерських проектів транслювалася серія авторських коміксів «мальовідок», ґрунтованих на життєвих подружніх діалогах, із гострим актуальним гумором.

Зокрема мова йшла про головні принципи роботи успішного дизайнера та основи продуктивного креативу. Втім, такі знання мають практичне застосування у будь-якій сфері:

– Насправді це дуже просто: шукайте незаповнені ніші – і створюйте у них те, чого потребують. Там, де й без вас багато людей, «втиснутися» буде… реально важко, – говорить Стронґовський. – У нас молода країна. Можна робити дуже багато класних речей. Просто беріть – і робіть це!

Стронґовський у Рівному: про успішний креатив та просування бренду, фото-1

Особливий інтерес викликала, очікувано, серія принтів «Зберігайте спокій»: понад три сотні варіацій на тему, футболки із якими носять люди і далеко поза межами України.

Також частиною виступу Стронґовський ненав’язливо показав публіці, скільки насправді часу, зусиль і терпіння вимагає від дизайнера підготовка для замовника одного проекту, до прикладу – логотипу компанії, фестивалю чи будь-якої акції, а також як багато насправді важать деталі.

Частково встигли зачепити тему книговидання, роботи над дизайном обкладинок та цілісного підходу до презентування книги перед читачем.

- Такі зустрічі потрібні людям, – зазначають організатори заходу. – Коли ми знаємо, що хітові ідеї вигадує близький нам за духом молодий дизайнер, українець, що його роботи знають у світі у багатьох країнах, що він створює конкурентоздатну продукцію із неординарним підходом… Звичайно, що це надихає. Тому що досягнути високих результатів насправді може кожен із нас – головне, це бажання та праця: відданість своїй справі і совісність виконання.

Повний фотозвіт, а також частково відеоматеріали із зустрічі можна буде незабаром переглянути на сторінках організації у соцмережах організації Література.РВ:

vk.com/strng_rv2

facebook.com/literature.rv

Новини про найближчі заходи можна дізнатися на сторінці:

vk.com/literatura_rv

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#стронґовський #рівне #гонзо #gonzo
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...