Новини компаній
18:00, 13 листопада
Як IP-телефонія допомагає знизити витрати на зв'язок
Новини компаній
Якісний зв’язок без зайвих витрат ― вкрай важливе завдання для бізнесу. Компанії, що багато комунікують з клієнтами та контрагентами, розуміють, що телефонні послуги займають вагому частку бюджету. Однак не можуть дозволити собі економити на якості. IP-телефонія ― це оптимальне рішення, оскільки дозволяє скоротити витрати, зберігаючи при цьому високий рівень комунікації. Та ще й отримати додаткові переваги.
Основні принципи роботи IP-телефонії
IP-телефонія базується на технології VoIP (Voice over IP), що означає передачу голосових даних через інтернет-протокол.
Основні переваги IP-телефонії у порівнянні з традиційним телефонним звʼязком:
- Економія. Підключення IP-телефонія дає змогу відмовитися від використання витратних телефонних ліній та обладнання, а також від сплати рахунків за завищеними тарифами на міжміські та міжнародні дзвінки.
- Гнучкість комунікаційних систем. Ви можете легко запровадити та налаштувати телефонну мережу відповідно поточних потреб вашої компанії.
- Мобільні інструменти. Ваші працівники зможуть опрацьовувати корпоративні дзвінки навіть поза офісом, а також матимуть доступ до даних про всі комунікації компанії з кожного пристрою — комп'ютера, планшета чи смартфона.
- Багатофункціональність. Ви легко налаштуєте інтеграцію вашого голосового звʼязку з іншими комунікаційними каналами, такими як месенджери та чати, а також з CRM-системою.
Зниження витрат на дзвінки завдяки VoIP-технологіям
Ключова перевага IP-телефонії — оптимізація ресурсів завдяки суттєвому зниженню витрат на телефонні послуги.
- Мінімізація інфраструктурних витрат: більше немає потреби утримувати та обслуговувати фізичну телефонну інфраструктуру.
- Інвестиції на впровадження та підтримку IP телефонії не потрібні.
- Безкоштовні внутрішні дзвінки: співробітники різних відділів та підрозділів мають можливість спілкуватися без обмежень, а також перенаправляти зовнішні дзвінки між собою.
- Низька вартість розмов: тарифи на міжміські та міжнародні дзвінки нижчі, ніж пропоновані традиційними операторами звʼязку.
Відсутність необхідності в дорогому обладнанні для IP-телефонії
Технологія VoIP дозволяє здійснювати та приймати корпоративні дзвінки через інтернет, без використання традиційної телефонної мережі.
Все, що потрібно для комунікації, це доступ в Інтернет, смартфон чи компʼютер зі встановленим додатком для дзвінків, а також навушники з гарнітурою.
Не потрібно також залучати персонал для обслуговування телефонної мережі. Техпідтримка постачальника телефонії швидко, лише за один робочий день, виконає всі налаштування телефонії. А в разі потреби ― легко внесе зміни на ваш запит. Ви також матимете доступ до особистого кабінету з усіма інструментами адміністрування. Тож легко зможете самостійно впроваджувати певні зміни.
Як IP-телефонія допомагає компаніям оптимізувати зв'язок
Окрім якісного телефонного звʼязку, IP-телефонія від Ringostat має додаткові переваги. Зокрема, потужні аналітичні рішення, які дозволяють:
- контролювати витрати на телефонні послуги;
- моніторити продуктивність співробітників, переглядаючи детальні звіти;
- слідкувати за професіоналізмом та якістю телефонного обслуговування завдяки записам розмов.
Широкий функціонал та гнучкість налаштування IP-телефонії від Ringostat дають змогу побудувати продуману телефонну систему компанії:
- налаштувати гнучку маршрутизацію дзвінків для максимальної зручності менеджерів та клієнтів;
- створити голосове меню, що дозволить клієнтам самостійно обирати потрібний напрямок виклику;
- інтегрувати телефонію з CRM-системою для зниження навантаження працівників та автоматизації процесів.
Порівняння витрат IP-телефонії та традиційної телефонії
Традиційний телефонний звʼязок має недоліки, тому не підходить для потреб сучасного бізнесу. Йому властива висока вартість дзвінків, а також потреба значних одноразових витрат на придбання й установку обладнання. Така телефонія має обмежену функціональність, а масштабування телефонної мережі чи навіть зміна налаштувань звʼязку перетворюється на складний та затратний процес.
Натомість IP-телефонія пропонує новий підхід до корпоративних комунікацій. Завдяки використанню технології VoIP, компанії можуть скоротити витрати на телефонний зв'язок. Не потрібні кошти на впровадження телефонії, а налаштування відбувається швидко і просто.
Висновок
IP-телефонія — це не просто економія. Це сучасне і стратегічне рішення для бізнесу. Впровадження технології VoIP робить можливою оптимізацію ресурсів, підвищення ефективності комунікацій та зниження витрат на зв'язок.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
14:06
Вчора
Спецтема
Оголошення
11:21, 13 листопада
01:21, 19 листопада
17:08, 10 листопада
1
live comments feed...