• Головна
  • Як IP-телефонія допомагає знизити витрати на зв'язок
Новини компаній
18:00, 13 листопада

Як IP-телефонія допомагає знизити витрати на зв'язок

Новини компаній
Як IP-телефонія допомагає знизити витрати на зв'язок, фото-1

Якісний зв’язок без зайвих витрат ― вкрай важливе завдання для бізнесу. Компанії, що багато комунікують з клієнтами та контрагентами, розуміють, що телефонні послуги займають вагому частку бюджету. Однак не можуть дозволити собі економити на якості. IP-телефонія ― це оптимальне рішення, оскільки дозволяє скоротити витрати, зберігаючи при цьому високий рівень комунікації. Та ще й отримати додаткові переваги. 

Основні принципи роботи IP-телефонії

IP-телефонія базується на технології VoIP (Voice over IP), що означає передачу голосових даних через інтернет-протокол.

Основні переваги IP-телефонії у порівнянні з традиційним телефонним звʼязком:

  1. Економія. Підключення IP-телефонія дає змогу відмовитися від використання витратних телефонних ліній та обладнання, а також від сплати рахунків за завищеними тарифами на міжміські та міжнародні дзвінки.
  2. Гнучкість комунікаційних систем. Ви можете легко запровадити та налаштувати телефонну мережу відповідно поточних потреб вашої компанії.
  3. Мобільні інструменти. Ваші працівники зможуть опрацьовувати корпоративні дзвінки навіть поза офісом, а також матимуть доступ до даних про всі комунікації компанії з кожного пристрою — комп'ютера, планшета чи смартфона.
  4. Багатофункціональність. Ви легко налаштуєте інтеграцію вашого голосового звʼязку з іншими комунікаційними каналами, такими як месенджери та чати, а також з CRM-системою. 

Зниження витрат на дзвінки завдяки VoIP-технологіям

Ключова перевага IP-телефонії — оптимізація ресурсів завдяки суттєвому зниженню витрат на телефонні послуги. 

  1. Мінімізація інфраструктурних витрат: більше немає потреби утримувати та обслуговувати фізичну телефонну інфраструктуру.
  2. Інвестиції на впровадження та підтримку IP телефонії не потрібні.
  3. Безкоштовні внутрішні дзвінки: співробітники різних відділів та підрозділів мають можливість спілкуватися без обмежень, а також перенаправляти зовнішні дзвінки між собою.
  4. Низька вартість розмов: тарифи на міжміські та міжнародні дзвінки нижчі, ніж пропоновані традиційними операторами звʼязку.

Відсутність необхідності в дорогому обладнанні для IP-телефонії

Технологія VoIP дозволяє здійснювати та приймати корпоративні дзвінки через інтернет, без використання традиційної телефонної мережі. 

Все, що потрібно для комунікації, це доступ в Інтернет, смартфон чи компʼютер зі встановленим додатком для дзвінків, а також навушники з гарнітурою.

Не потрібно також залучати персонал для обслуговування телефонної мережі. Техпідтримка постачальника телефонії швидко, лише за один робочий день, виконає всі налаштування телефонії. А в разі потреби ― легко внесе зміни на ваш запит. Ви також матимете доступ до особистого кабінету з усіма інструментами адміністрування. Тож легко зможете самостійно впроваджувати певні зміни. 

Як IP-телефонія допомагає компаніям оптимізувати зв'язок

Окрім якісного телефонного звʼязку, IP-телефонія від Ringostat має додаткові переваги. Зокрема, потужні аналітичні рішення, які дозволяють:

  • контролювати витрати на телефонні послуги;
  • моніторити продуктивність співробітників, переглядаючи детальні звіти;
  • слідкувати за професіоналізмом та якістю телефонного обслуговування завдяки записам розмов.

Широкий функціонал та гнучкість налаштування IP-телефонії від Ringostat дають змогу побудувати продуману телефонну систему компанії:

  • налаштувати гнучку маршрутизацію дзвінків для максимальної зручності менеджерів та клієнтів;
  • створити голосове меню, що дозволить клієнтам самостійно обирати потрібний напрямок виклику;
  • інтегрувати телефонію з CRM-системою для зниження навантаження працівників та автоматизації процесів.

Порівняння витрат IP-телефонії та традиційної телефонії

Традиційний телефонний звʼязок має недоліки, тому не підходить для потреб сучасного бізнесу. Йому властива висока вартість дзвінків, а також потреба значних одноразових витрат на придбання й установку обладнання. Така телефонія має обмежену функціональність, а масштабування телефонної мережі чи навіть зміна налаштувань звʼязку перетворюється на складний та затратний процес.

Натомість IP-телефонія пропонує новий підхід до корпоративних комунікацій. Завдяки використанню технології VoIP, компанії можуть скоротити витрати на телефонний зв'язок. Не потрібні кошти на впровадження телефонії, а налаштування відбувається швидко і просто.

Висновок

IP-телефонія — це не просто економія. Це сучасне і стратегічне рішення для бізнесу. Впровадження технології VoIP робить можливою оптимізацію ресурсів, підвищення ефективності комунікацій та зниження витрат на зв'язок.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...