• Головна
  • В Україні реформують викладання історії у школах
15:25, 11 вересня

В Україні реформують викладання історії у школах

В Україні реформують викладання історії у школах
  • Міністерство освіти і науки України реформує викладання історії України у школах.
  • МОН вже розроблено Концептуальні засади реформування історичної освіти, які визначають шляхи подальшого розвитку цієї галузі.
  • Учителям надаватимуть методичну підтримку в процесі впровадження змін.
  • Реформування історичної освіти спрямоване на формування української ідентичності у дітей та підвищення критичного мислення.

Міністерство освіти та науки України спільно з провідними істориками нашої держави розробило і затвердило Концептуальні засади реформування історичної освіти в системі загальної середньої освіти. Документ визначає шляхи подальшого реформування історичної освіти.

Він при цьому не вносить зміни в чинні накази МОН, модельні навчальні програми, підручники тощо. Надалі розроблять дорожню карту реформування історичної освіти та долучатимуть спільноту на всіх етапах упровадження змін.

Як реформують викладання історії

Учителі при цьому отримуватимуть методичну підтримку.

Очільник МОН Оксен Лісовий також розтлумачив, чому потрібне реформування історичної освіти й що запропонували в Концептуальних засадах.

Зокрема:

  • Сформувати загальноосвітній україноцентричний курс історії з позицій викликів сучасності (можливі назви: "Історія: Україна і світ", "Історія України і світу").

В умовах війни історичній освіті потрібно відповідати на політичні, економічні, соціальні та культурні виклики для консолідації української нації,
– наголосив міністр.

  • Відмовитися від неузгодженого представлення історії, коли учні, вивчаючи дотичні теми на різних предметах, не розуміють взаємозв'язків і сутності історичних подій, явищ, процесів. Це дасть змогу представляти історію України та всесвітню як єдину хронологічну оповідь упродовж усього навчання. А це допоможе учнівству розуміти історію України в глобальному контексті.
  • Усунути дублювання, перевантаження обсягом та дроблення очікуваних результатів навчання. Бо зараз навчальні програми спрямовані на вивчення учнівством надмірного за обсягом фактографічного матеріалу.

Опановувати перспективний фах за гнучким графіком – це реальність завдяки дистанційному коледжу OPTIMA! Долучайтесь до безплатного вебінару, де можна дізнатись все про вступ і переваги дистанційного навчання. Не пропустіть шанс розпочати успішну кар'єру вже після 9 класу!

  • Формувати в учениць / учнів уявлення про світ як єдине ціле, де всі елементи взаємопов’язані. Не зводити опрацювання навчального матеріалу до запам'ятовування окремих, здебільшого розрізнених, подій, а заохочувати учнівство заглиблюватися у сутність проблеми, розвиваючи глибину, критичність, раціональність і доказовість мислення. Розвинути в школярок / школярів розуміння історичних контекстів, у яких існували окремі люди та цілі спільноти.

Ці зміни – наша протиотрута від російської пропаганди на роки вперед,
– вважає міністр.

Формуючи українську ідентичність у дітей і показуючи їм історію через суб'єктність України у світі, ми виховуємо покоління, стійке до маніпуляцій та здатне критично осмислювати минуле та сьогодення, резюмував Лісовий.

Джерело: 24tv.ua

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Історія #Школа #Оксен Лісовий
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...