19:43, 8 липня
Надійне джерело
За пів року жителі Рівненщини 118 разів скаржилися на неякісні товари чи послуги
Мешканці Рівненщини з початку року 118 разів звертались до Держпродспоживслужби щодо неякісних товарів чи послуг. Третина з них - щодо житлово-комунальних послуг.
Про це йшлося під час брифінгу в РівнеОДА. Спікер - заступниця начальника ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області Оксана Немкович.
"По більшості звернень фахівці надали необхідні роз'яснення мешканцям, зокрема стосовно змін у законодавстві. При цьому, у певних випадках, Служба зверталась до суб'єктів господарювання щодо усунення недоліків. Також закликаю громадян надавати якомога більше наявних документів у випадку звернення - це допоможе ефективно відреагувати на проблему", - сказала Оксана Немкович.
Зазначається, що подати звернення до обласного управління Держпродспоживслужби можна письмово, усно чи в електронному вигляді.
- Адреса головного управління в Рівненській області: м. Рівне, вул. Малорівненська, 91.
- Адреса управління захисту прав споживачів: м. Рівне, вул. Поповича 65а.
- Контактний телефон для звернень: 62-85-72
- Електронна пошта для звернень: [email protected]
- Подати електронне звернення можна також на сайті: https://www.rivneprod.gov.ua/e-app/
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
19:25, 21 листопада
19:25, 21 листопада
19:25, 21 листопада
19:25, 21 листопада
19:25, 21 листопада
live comments feed...