• Головна
  • За пів року жителі Рівненщини 118 разів скаржилися на неякісні товари чи послуги
19:43, 8 липня
Надійне джерело

За пів року жителі Рівненщини 118 разів скаржилися на неякісні товари чи послуги

За пів року жителі Рівненщини 118 разів скаржилися на неякісні товари чи послуги

Мешканці Рівненщини з початку року 118 разів звертались до Держпродспоживслужби щодо неякісних товарів чи послуг. Третина з них - щодо житлово-комунальних послуг. 

Про це йшлося під час брифінгу в РівнеОДА. Спікер - заступниця начальника ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області Оксана Немкович.

"По більшості звернень фахівці надали необхідні роз'яснення мешканцям, зокрема стосовно змін у законодавстві. При цьому, у певних випадках, Служба зверталась до суб'єктів господарювання щодо усунення недоліків. Також закликаю громадян надавати якомога більше наявних документів у випадку звернення - це допоможе ефективно відреагувати на проблему", - сказала Оксана Немкович.

Зазначається, що подати звернення до обласного управління Держпродспоживслужби можна письмово, усно чи в електронному вигляді.

  • Адреса головного управління в Рівненській області: м. Рівне, вул. Малорівненська, 91. 
  • Адреса управління захисту прав споживачів: м. Рівне, вул. Поповича 65а.
  • Контактний телефон для звернень: 62-85-72
  • Електронна пошта для звернень: [email protected]
  • Подати електронне звернення можна також на сайті: https://www.rivneprod.gov.ua/e-app/
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Скарги #Держпродспоживслужба #Рівненщина
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...