
15:30, 29 листопада 2021 р.
Поблизу Зарічного почали розкрадати колію, по якій їздила "Кукушка"

На офіційному Інтернет-представництві Президента України оприлюднили електронну петицію, що має на меті врятувати від закриття найдовшу в Європі вузькоколійку «Антонівка – Зарічне».
Відповідний документ розмістили 10 лютого. Ініціював петицію Кульчинский Микола Георгійович. Небайдужі до подальшої долі «поліського трамвая» мають 88 днів, аби зібрати 25 000 підписів.
За інформацією Район.Вараш, станом на 09:00 12 лютого петицію підтримали 389 підписантів.
«Закликаємо припинити дії «Укрзалізниці» з фактичного знищення найдовшої вузькоколійної залізниці в Європі протяжністю 106 кілометрів. Це залізниця «Антонівка – Зарічне», яка пролягає через мальовничі території озерного краю Полісся в північних районах Рівненської області. Залізниця, яка в народі з любов’ю називається «Кукушка», а також «Поїздо́к», «Поліська вузькоколійка», «Трансполіська магістраль».
Рух колійного транспорту тут зупинено з березня 2020 року у зв’язку з карантином. Нині «Укрзалізниця» відмовляється його відновлювати й здійснює свідомі кроки для прямого знищення цього унікального інфраструктурного об'єкта, який має величезне історико-культурне та господарське значення, а також суспільно-економічний, гуманітарний та туристичний потенціал.
Згідно з офіційними заявами «Укрзалізниці» збитки «Поліської вузькоколійки» склали за минулий рік 16 мільйонів гривень. Її утримання для цього багатющого відомства із непомірними заробітними платами топ керівників, як вони заявляють, є – нерентабельним.
Однак, пасажирські перевезення на залізниці всюди у світі є нерентабельними, а вузькоколійка «Антонівка – Зарічне» є унікальним інфраструктурним об’єктом, значення якого для Полісся та України в цілому переоцінити просто неможливо.
"Вимагаємо від керівництва держави – ухвалити низку невідкладних рішень, які б змусили «Укрзалізницю» відновити повноцінну та ритмічну роботу вузькоколійної залізниці «Антонівка – Зарічне» та її підтримку у належному стані", – йдеться у тексті петиції.
Відомо, що з першого грудня, коли входить у дію Наказ "Укрзалізниці", вивільнені/переведені на інше місце роботи/звільнені згідно з заявами: машиністи депо Антонівка у повному складі, начальники та чергові станцій Антонівка, Володимирець, Біла, Зарічне, обхідники колій 2/3 складу, провідниці. Натомість лишаються лише сторожі з їх бригадиром.
Ще не встигло остаточно припинити діяльність депо "Антонівка", як уже почали розкрадати колії поблизу Зарічного. Проте працівникам дільниці вдалося зашкодити зловмисникам-мародерам та відновити полотно. Чи не повториться таке у будь-який момент знову на протяжності 106 кілометрів вузькоколійки?
Цілком імовірно - адже "ламати- не будувати", а ще "не своє - не шкода".
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
19:37
14 квітня
18:32
14 квітня
17:37
14 квітня
16:40
14 квітня
Оголошення
live comments feed...