
18:03, 25 листопада 2020 р.
Надійне джерело
На Рівненщині максимально оперативно опрацьовують звернення по лінії COVID-19

фото ілюстративне
Рівненщина – лідер серед регіонів щодо обробки звернень громадян через COVID-19. Нагадаємо, при МОЗі створений всеукраїнський контакт-центр МОЗ із протидії поширенню коронавірусної хвороби.
Відтак, зателефонувавши за номером 0-800-60-20-19, кожен громадянин може отримати офіційну та вичерпну інформацію з усіх питань щодо COVID-19.
До роботи контакт-центру МОЗ задіяно 150 операторів, у тому числі з Рівненщини. Якщо операторам необхідне уточнення інформації, - таке звернення з центру реєструють у відповідній CRM-системі, яка автоматично надсилатиме його на розгляд до місцевого органу влади відповідно до компетенції. А після отримання необхідної інформації оператори зв’язуються із заявником, щоб її озвучити.
«У нас є регіони, які максимально оперативно відпрацьовують звернення громадян. Там мінімальна затримка на відповідь, яку надає контактний центр. У першу чергу, лідерами таких звернень, обробки та співпраці з МОЗом по лінії COVID-19 контактного центру є такі області: Рівненська, Волинська, Вінницька, Полтавська, Черкаська, Хмельницька, Тернопільська, Одеська, Миколаївська, Львівська, Житомирська та Херсонська області», - повідомив заступник міністра охорони здоров’я з питань цифрового розвитку Ярослав Кучер.
Нагадаємо, на Рівненщині також налагоджена комунікація з мешканцями області через гарячу лінію 0 800 500 078, на яку з початку карантину звернулося близько 9 тисяч людей. Гаряча лінія працює у цілодобовому режимі.
Читайте нас в Телеграмі: https://t.me/Rivne0362ua
Підписуйтеся на нашу сторінку у фейсбуці: https://www.facebook.com
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
16:39
Вчора
16:38
Вчора
14:56
Вчора
Оголошення
10:00, 29 квітня
13:43, 9 травня
15:49, 5 травня 2023 р.
13:42, 9 травня
19:07, 29 квітня
119
live comments feed...