
16:31, 29 вересня 2020 р.
Надійне джерело
Поліська митниця відтепер використовує онлайн систему для скарг

фото ілюстративне
До Поліської митниці Держмитслужби на онлайн-систему скарг надійшло 54 звернення.
Заяви, з якими найчастіше звертались громадяни: щодо митного оформлення, повернення та зарахування коштів, надання роз’яснень. Всі звернення розглянуті в терміни передбачені законодавством, а саме 5 робочих днів.
Як зазначають в Поліській митниці, громадяни мають можливість звернутись на онлайн - систему «Скарги щодо роботи митниць», за посиланням: http://cc.customs.gov.ua/, або за номером телефону «гарячої лінії» Держмитслужби - 1548.
Система в автоматичному режимі приймає і реєструє повідомлення, розподіляє їх відповідно до компетенції митниць. Відповіді громадянам надаються в електронній формі.
При зверненні на онлайн систему у скарзі, в обов’язковому порядку, зазначаються ім’я та прізвище скаржника (найменування підприємства, установи організації, власне ім’я та прізвище фізичної особи – підприємця), номер контактного телефону, місце проживання скаржника (місце знаходження – юридичної особи).
Скарга, в якій не викладено питання по суті, не розглядається.
Анонімні скарги реєструються, однак митниці самостійно визначають доцільність їх розгляду відповідно до Закону України «Про зверення громадян».
Читайте також: На горищі житлового будинку на Рівненщині поселилися небезпечні комахи
Читайте нас в Телеграмі: https://t.me/Rivne0362ua
Підписуйтеся на нашу сторінку у фейсбуці: https://www.facebook.com
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
live comments feed...