Реклама
21:12, 12 листопада 2019 р.
Сила рекламної поліграфії
Реклама
Картинки по запросу Сила рекламної поліграфії
Ще нещодавно могло здатися, що інтернет і спілкування в мережі вчинили революцію у світі, і скоро про традиційні паперові засоби інформації говоритимуть тільки в минулому часі. Книги, газети, журнали і друкарські рекламні проспекти повинні були піти назавжди в минуле. Але цього не сталося.
Чому світові провідні виробники не відмовляються від паперу?
Відповідь дуже проста. Компанії, бажаючи досягти задовільних результатів продажів та послуг, повинні робити ставку на ефективні маркетингові кампанії, тобто з таким дизайном і способом передання, щоб адресат побачив та запам'ятав інформацію. Ось тут і виникає дилема: яке повідомлення краще - цифрове або друкарське.
Дослідження показали, що фізично доступні рекламні матеріали задіюють, по-перше, більше почуттів (одночасно зір та дотик), ніж цифрові, а по-друге, активізують в мозку ділянку, що відповідає за просторову орієнтацію. Підсумок такий: оголошення паперові є реальнішими для мозку, чим цифрові і більшою мірою задіюють його просторову пам'ять. ELIOS - типографія в м.Дніпро - пропонує широкий вибір поліграфічних послуг.
Паперовій рекламі більше довіри
Викликати емоції у аудиторії - це ключовий елемент в створенні бренду, від якого залежить міра запам'ятовування, а також створення асоціацій з брендом і розпізнавання його на тлі конкурентів. Яскраві листівки, флаеры, візитки або рекламні проспекти легко привернуть увагу потенційних клієнтів. Знову ж таки, варто звернути увагу, що не усі вікові групи інтенсивно використовують інтернет в повсякденному житті. А застосування паперової поліграфічної реклами допоможе охопити усі категорії клієнтів.
Поліграфічна реклама мотивує до дії
Одержувачі паперової реклами проявляють велику мотивацію до дії під її впливом. Така реклама:
- стимулює краще розпізнавання бренду;
- допомагає відрізнити його від конкурентів;
- підвищує інтерес до продукції;
- стимулює пошук додаткових даних про товар або послугу;
- створює емоційний зв'язок з брендом.
Поліграфія рекламна - ключ до успіху?
Попри те, що дослідження не залишають сумнівів в тому, що традиційна реклама у багатьох відношеннях ефективніша, ніж рекламні повідомлення в інтернеті, немає простої, однозначної відповіді. Вибираючи вид реклами, варто уважно вивчити специфіку продукту та бренд, і тільки тоді вирішувати питання про те, як зацікавити аудиторію. На практиці це часто зводиться до продуманого з'єднання обох форм реклами - цифрової і друкарської.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
live comments feed...