• Головна
  • 16 400 жителів звернулися на «гарячу» лінію Рівненської ОДА
10:03, 1 лютого 2018 р.

16 400 жителів звернулися на «гарячу» лінію Рівненської ОДА

16 400 жителів звернулися на «гарячу» лінію Рівненської ОДА

У 2017 році на «гарячу лінію» Контактного центру Рівненської ОДА надійшло понад 16 400 звернень.

16 400 жителів звернулися на «гарячу» лінію Рівненської ОДА, фото-1

Нагадаємо, на «гарячу лінію» - 0 800 500 078 – може зателефонувати кожен і отримати фахову консультацію.

«В порівнянні з 2016 роком загальна кількість звернень зменшилась на  8%. В цілому зменшення числа звернень громадян на «гарячу лінію» підтверджує налагодження ефективної роботи телефонних «гарячих ліній» та чіткого реагування місцевих органів виконавчої влади на запити суспільства», - розповів директор Контактного центру Василь Курилас.

Більше 10  тисяч мешканців області зверталися безпосередньо до Контактного центру, а понад 6 тисяч – через урядову «гарячу лінію».

Найчастіше, а саме 3051 звернення, стосувалося надання довідкової інформації . Окрім того, жителі Рівненщини телефонували, аби їм посприяли у вирішенні соціальних (зокрема, субсидій), житлових, комунальних та транспортних питань.

Нагадаємо, окрім дзвінків на безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії», можна також надсилати звернення на електронну пошту [email protected].

З понеділка по четвер Контактний центр працює з 9.00 до 18.00, а у п’ятницю – до 17.00.

До Центру може зателефонувати кожен і отримати консультацію, роз’яснення чи необхідні контакти. Фахівці центру не лише фіксують звернення, а й визначають виконавця з подальшим контролем, здійснюють зворотній зв’язок із заявниками та надають необхідну допомогу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#гарячалінія #ОДА #допомога
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...