10:08, 4 березня 2016 р.
ПриватБанк навіть після суду не віддає мільйон
Півтора року лежать на заблокованих банком рахунках 1,3 мільйона гривень, які належать подружжю рівненських підприємців — Марії та Сергію Ковальчукам. Улітку 2014 року з рахунку в "Дельта Банку" Ковальчуки переводили кошти на рахунки у "Приватбанку". Як тільки гроші надійшли, банк почав вимагати від підприємців підтвердити, що кошти вони заробили законним шляхом. Подружжя зібрало довідки, які від них вимагали, але до рахунків доступу досі не мають. Навіть після півроку судових засідань.
Марія Ковальчук
Марія та Сергій Ковальчуки власний бізнес мають давно. Марія — власниця салону краси "Батерфляй". За кошти, які переказували у "ПриватБанк", планували купити обладнання для салону, зокрема, ще один солярій. На рахунок чоловіка переказали 960 тис. грн., дружини — 340 тис. грн.
Марія Ковальчук розповідає:
— Кошти переказували не в один день. "ПриватБанк" не заперечує, що суми йому надійшли, але банк їх залишив на транзитному рахунку. Нас попросили підтвердити, що гроші зароблені у законний спосіб. Ми подали декларації про доходи, договори з контрагентами, квитанції про оплату. Після цього банк почав відповідати, що документів недостатньо. Ми запитуємо: яких? І відповіді не можемо добитися. Хоча служба підтримки надала відповідь, що поданих нами документів достатньо для вирішення нашого питання. Працівники рівненської філії самі не знають, у чому справа. Цим питанням опікується центральний офіс "ПриватБанку" у Дніпропетровську.
У серпні минулого року ми подали до суду. Усі ці півтора року банк користується нашими грішми. За цей час вони вже втратили свою цінність. Тож ми вимагаємо не тільки повернути нам кошти, а й сплатити 3% річних за те, що банк користувався грішми, пеню у понад 400 тис. грн. та більше 700 тис. грн., враховуючи інфляцію.
Нам працівники банку натякнули, що ми у Рівному не єдині, хто стикнувся з такою проблемою.
Микола Солімчук, адвокат подружжя:
— Замість того, щоб доводити у суді правомірність своїх дій, "ПриватБанк" свідомо затягує розгляд справи. З серпня 2015 р. по лютий 2016 р. ще не відбулося жодного судового засідання по суті справи через неявку представника банку. Разом з тим, банк уже двічі оскаржував ухвали суду про відмову в передачі справи на розгляд у Дніпропетровськ, а потім ще й про саме порушення справи. В обох випадках Апеляційний суд Рівненської області вимоги банку відхилив.
Законодавство передбачає, що банк має 90 днів для перевірки легальності походження коштів. Після цього він повинен або зарахувати кошти на рахунок клієнта, або повернути їх відправнику. У зв'язку з такими діями банку моїм клієнтам завдано значних матеріальних збитків, які будуть стягувати у судовому порядку. Сума збитків від інфляції та пеня уже перевищують суму коштів клієнта, яку банк протиправно утримує на своїх рахунках.
Андрій Хмельник, прес-секретар "ПриватБанку" на Рівненщині:
— Згідно з чинним законодавством банки повинні проводити системний фінансовий моніторинг, щоб запобігти відмиванню коштів, отриманих незаконним шляхом, а також щоб не було фінансування тероризму та розповсюдження зброї масового знищення. Фінансова операція підлягає обов'язковому фінансовому моніторингу у разі, якщо сума, на яку вона проводиться, дорівнює чи перевищує 150 тис. грн. або дорівнює чи перевищує суму в іноземній валюті, еквівалентній 150 тис. грн. "ПриватБанк" блокує можливість використання коштів на рахунку в разі виявлення порушень вимог обов'язкового фінансового моніторингу до з'ясування джерел походження коштів. В іншому випадку на банк наклали б великий штраф. Як тільки клієнти підтверджують походження грошей, вони одразу ж зараховуються на їхні рахунки.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
12:59, 12 грудня
10
11:30, Вчора
11:11, 10 грудня
09:16, 11 грудня
live comments feed...