• Головна
  • На інший логотип Рівного «кошти є».
10:00, 5 січня 2016 р.

На інший логотип Рівного «кошти є».

Війна брендів триває

Представлений наприкінці минулого року Бренд та Логотип Рівного викликали чимало нарікань.

Критика головним чином стосувалася самого графічного вирішення, що його нам запропонувала київська фірма «Branders». Цей логотип у вигляді кіл вважають занадто простим та «відірваним» від Рівного. Мовляв, «він не несе в собі нічого специфічно рівненського».

Частина критиків вирішила навіть започаткувати групу у Фейсбуці, ставлячи собі за мету розробити альтернативний бренд Рівного. Допоки збираються та обговорюються графічні пропозиції. Однак, з часом планується навіть провести конкурс робіт і вибрати кращий варіант.

На інший логотип Рівного «кошти є»., фото-1

Як це робитимуть і хто саме визначатиме – який із варіантів є кращим – допоки невідомо. Відомо, що всі роботи приймають на електронну поштову скриньку sanayurchenko@gmail.com до 13 січня. Далі, упродовж трьох днів, триватиме голосування. Вочевидь, на сторінці групи та, можливо, ще десь в Інтернеті. Також оголошено, що призовий фонд цього конкурсу складає 20 тисяч грн. (Вочевидь, стільки отримає автор дизайну Логотипу, яий набере найбільше голосів підтримки).

На інший логотип Рівного «кошти є»., фото-2

Чи правильно, щоб переможця визначали в інтернеті голосуванням, борючись за грошовий приз?... Із цим є питання.

На інший логотип Рівного «кошти є»., фото-3

Важливо зазначити також, що багатьом людям імпонує і сам варіант логотипу, запропонований фірмою «Branders». Здебільшого це ті, хто брав участь у засіданнях різноманітних груп, які проходили упродовж літа-осені в приміщенні «Центру сприяння бізнесу» на Гагаріна, 39.
 

Вони наполягають, що «логотип та бренд Рівного зовсім не повинні повторювати Герб Рівного». Мовляв, герб Рівного це – Брама, а Бренд Рівного це те, що ми можемо обігравати у різних варіантах. І на їхнє переконання, запропонований фірмою «Branders» варіант з колами є тим і хороший, що його можна обігрувати по-різному, підлаштовуючи до різних потреб, свят, заходів, фестивалів тощо.  

На інший логотип Рівного «кошти є»., фото-4

Прикметно, що в мережі з’являється чимало «новорічних» зображень, де використано (обіграно) запропонований Рівному логотип. Вважається, що це вже роботи рівненських дизайнерів.

На інший логотип Рівного «кошти є»., фото-5

Ми ж вирішили дізнатися, що сам міський голова думає про логотип і що робити, коли є багато людей, яким запропонований логотип не подобається? Про це ми запитали мера під час прямого ефіру на Радіо Трек напередодні Нового Року.

Спочатку Володимир Хомко закинув критикам, що на етапі розробки бренду та проведення засідань робочих груп улітку та восени, більшість з них у роботі над брендом участі не брали, хоча мали на те всі можливості:

- Я навіть не збираюся захищати. Свідомо не втручався в цю роботу, бо не хотів на це впливати. І навіть не хочу ні критикувати, ні хвалити, бо сам не спеціаліст у цій галузі. Тема відкрита. Олексій Муляренко це очолює зараз як Секретар міської ради. Тема відкрита: кошти є. Будь-ласка, долучайтесь, давайте зробимо гарний бренд. Це спільний наш бренд міста. Це спільне наше бажання. Тому всі, хто зараз нас чує, будь-ласка, приходьте, долучайтесь, любі ідеї – все це буде обговорено. Бренд не затверджений, він був лише презентований. Затвердимо те, що подобається всім, але, щоб воно ідеологічно підходило до тієї підводної частини, що ви кажете. Тому, будь-ласка, долучайтеся.

На інший логотип Рівного «кошти є»., фото-6

Справа в тому, що розробка бренду будь-якого міста передбачає велику т.з. «підводну частину»: засідання робочих груп, проведення опитувань, мозкових штурмів тощо. Однак, зрештою, всіх цікавить "надводна частина" -- сам логотип.

На інший логотип Рівного «кошти є»., фото-7



Яким він буде? Таким?

Чи таким?

На інший логотип Рівного «кошти є»., фото-8

Чи залишаться кружальця? Головне, щоб увесь цей творчий порив таки дав нашому місту якийсь позитивний результат. Ми ж будемо слідкувати за розвитком подій.

На інший логотип Рівного «кошти є»., фото-9
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#бренди #війна #логотип #Рівне
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...