Бренд Рівного створюватимуть півроку. Долучитись може кожен

Під егідою мера  Володимира Хомка в рамках реалізації проекту «Розвиток малого та середнього підприємництва міст Рівного та Любліна»  в місті Рівному колом небайдужих громадян розпочалась робота над створенням образу міста. За словами очільника міста, потрібно створити такий бренд, який би був прийнятний як для рівнян, так для Європи і всього світу. Це допоможе місцевому бізнесу, і промоції нашого міста не тільки в Україні, але й закордоном.

11-12 липня відбувалася перша аналітична сесія з розробки бренду міста Рівного. На подив багатьох присутніх виявилось, що робота над створенням бренд-продукту доволі складна. Над розробкою концепції бренду група працюватиме майже пів року. Ще три місяці триватиме створення візуального образу та системи візуальної комунікації бренду міста. Відбуватимуться конкурси, публічні обговорення та анкетування, у яких кожен бажаючий мешканець міста зможе висловити свою думку. Наразі створено сторінку у фейсбуці та на сайті Центру сприяння бізнесу, де можна залишити свої коментарі, долучитись до обговорення і дізнатися останні новини.

Команда намагатиметься створити  якісний бренд-продукт, який допоможе продемонструвати переваги нашого міста. Адже деякі міста конкуренти вже завершили роботу над створенням бренду й успішно використовують його. Їхній досвід з усіма позитивними надбаннями та недоліками – це суттєва допомога в напрямку розробки бренду, результати якого ми вже можемо використати для просування нашого міста в конкурентному середовищі.