Міський голова Рівного хоче очистити місто від маршруток

 Міський голова Рівного Володимир Хомко хоче, щоб у центрі міста замість маршруток їздили дуобуси. Ілюстративне фото з omnibus.ru

Очистити місто від численної кількості маршруток, а натомість запустити великогабаритний транспорт для перевезення пасажирів – давня мрія міського голови Володимира Хомка. Наразі він знову заговорив про це, пропонуючи як порятунок від транспортного засилля дуобуси.

Під час спілкувння з пресою після закінчення чергового засідання міськвиконкому у віторок, 12 листопада, журналісти поцікавилися у міського голови, чи наблизилася його мрія до втілення. Адже він якраз нещодавно побував у Львові, де на власні очі побачив, як курсує вулицями міста це чудо техніки. Дуобус – своєрідний гібрид автобуса і тролейбуса, який може пересуватися як за допомогою електродротів на зразок тролейбуса, так і без них.

Наразі очільник Рівного тему появи дуобусів у місті зачіпає дуже обережно і просить журналістів поки що не діставати його цим запитанням, мовляв, не хоче давати порожніх обіцянок. Відтак, поки що не зізнається, звідки і коли надійдуть ці дуобуси до Рівного. Адже, якщо раніше йшлося про те, що такий вид транспорту планували збирати там, де й «Богдани», то наразі стало відомо, що поки що вітчизняний автопром відклав запуск цієї лінії.

Ще раніше Володимир Хомко казав про ймовірну закупівлю німецьких вживаних дуобусів, які коштують дешевше, ніж «бевешні» тролейбуси – 400 тисяч гривень за одиницю. Виготовляють дуобуси і в російській Тюмені.

Якщо місту ці гібриди підійдуть, то за кошти бюджету планують купити 20 дуобусів, які разом із тролейбусами повністю задовільнять потреби усіх пасажирів, вважає міський голова. А відтак, і маршруток поменшає, і разом з тим, відпаде проблема нарікань на їх роботу.

Власне, викорінення з міських доріг малогабаритних автобусів, що працюють у режимі маршрутного таксі, останнім часом улюблений коник Володимира Хомка. Звісно, скорочувати до нуля кількість маршруток ніхто не буде, каже він, адже є куточки міста, куди незручно буде діставатися великогабаритним транспортом, але суттєвий перерозподіл маршрутів таки буде зроблено.

Журналіст «Четвертої влади» запитала, чи не ризикуємо ми тоді повернутися до тих часів, коли містом курсували  довжелезні автобуси, які в народі називали нехорошим словом (Володимир Хомко тут сам підказав – «скотовози»- авт.), і з усіма тими «зручностями» – півгодинним очікуваннам, тиснявою, штурмуванням дверей? На що міський голова заперечив, мовляв, усе буде врегульовано і під контролем.

А от чи не спіткає дуобуси доля іспанських МАНів, які хоча й були виведені на маршрути з такою помпою і надіями на поліпшення якості пасажирських перевезень, а нині простоюють? На це міський голова зазначив, що усе в руках держави – або відшкодовувати перевізникам за пільговиків, або скасовувати пільги, принаймні хоча б зменшити їх кількість.