Про це він розповів в інтерв"ю газеті 7днів.
Відповідаючи на запитання чи варто сподіватися на різке поліпшення комфорту в громадському транспорті Рівного Віталій Миронюк відповів:
– У справі транспортного обслуговування не все залежить від техніки й м’яких крісел. Якими б не були машини, центральною фігурою в нас був і буде водій. Від його кваліфікації, культури, доброзичливості та уважності залежить, в якому настрої кожен із нас приїде на роботу. А від того, як водії дотримуються правил дорожнього руху, – безпека і знову-таки комфорт у салоні.
От на маршруті, яким я часто їжджу на роботу, є кілька водіїв, у яких уранці завжди знайдеться комплімент для кожної пані, а особливо – для літніх пасажирок, та іще й льодяники для дітлахів.І коли п’ятий або шостий пенсіонери хочуть проїхати безкоштовно, водій дозволить, а ще й попросить, щоб старенькому чи старенькій дали місце. То що б ви думали? Я не раз звертав увагу, що в ці машини з більшою охотою сідають пасажири. Виходить, що хорошим, ввічливим, доброзичливим водієм бути вигідно!