Підприємцям Рівненщини представили цифрову платформу «Пульс»

Начальник Рівненської ОВА Олександр Коваль, голова облради Андрій Карауш, а також представники бізнесу Рівненщини взяли участь у розширеній онлайн-зустрічі в межах роботи національної платформи «Діалог влади та бізнесу». 

Ключовою темою зустрічі стала презентація онлайн-платформи «Пульс» - інструменту, що дозволяє бізнесу оцінювати державні послуги, повідомляти про проблеми та пропонувати ідеї. 

«Продовжуємо вдосконалювати інструменти підтримки бізнесу, який у надважких умовах війни продовжує бути основою української економіки «Пульс» – онлайн-платформа для збору відгуків від бізнесу про взаємодію з державою. Вона є частиною державної політики «Зроблено в Україні», яку ініціював Президент України Володимир Зеленський. Тепер кожен підприємець може поставити оцінку послугам, які надає держава», – зазначив Віктор Микита – Заступник Керівника Офісу Президента України.

«Пульс» - це про прозорість, відкритість і можливість кожного підприємця впливати на зміни. 

На основі відгуків від бізнесу буде сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців). Наразі на платформі можна оцінити роботу 22 державних органів, і цей список буде розширюватися.

За словами заступника голови Клубу рівненського агробізнесу Володимира Зеленчука, платформа «Пульс» – це можливість оперативно підняти нагальні питання бізнесу. Адже підприємництво – це сфера, що постійно розвивається, потребує швидких рішень і ефективного підходу до вирішення проблем.

«Запровадження «Пульсу» - ще один крок держави на зустріч сумлінним платникам податків. Нагадаю, раніше з ініціативи Президента у регіонах почала діяти ініціатива «Діалог влади та бізнесу». В її рамках торік на Рівненщині ми провели 26 зустрічей. Подібна комунікація підприємців з державою це не лише можливість озвучити проблеми, але й ефективно вирішити їх», - зазначив начальник ОВА Олександр Коваль.

Що можна робити на платформі

  • Залишити відгук і отримати допомогу
  • Проголосувати за пріоритетні проблеми
  • Переглянути аналітику звернень
  • Відслідковувати статус обробки заявки

Система складається з чотирьох компонентів - основної форми для звернень, дашборду, голосування за найбільші проблеми для бізнесу, та особистого кабінету підприємця. Усі звернення надходять до Урядового контактного центру або до Ради бізнес-омбудсмена. 

Термін обробки звернення - до 30 днів, про результат буде повідомлено на електронну пошту заявника.