- В Україні триває вступна кампанія 2024 року. Абітурієнти можуть подати до 15 заяв на вступ у виші.
- Серед найпопулярніших спеціальностей серед вступників – "Маркетинг".
- Ціни на навчання на маркетолога в університетах зростають, наприклад, в Державному торговельно-економічному університеті з Києва вартість навчання становить 42,2 тисячі гривень.
В Україні триває вступна кампанія у заклади професійної та вищої освіти. У виші абітурієнти можуть подати до 15 заяв на вступ.
У десятці найпопулярніших серед вступників спеціальностей досі є "Маркетинг". Торік випускники подали на цю спеціальність майже 25 тисяч заяв.
Скільки коштує рік навчання на маркетолога у вишах
Серед тих, хто вирішив стати маркетологом, у 2023 році були популярні такі ЗВО:
• Державний торговельно-економічний університет з Києва отримав торік 1558 заяв вступників на спеціальність "Маркетинг". Для тих, хто вступає сюди у 2024 році, вартість навчання становить 42,2 тисячі гривень (+16,9%);
• Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана (1396 заяв) – 41,8 тисячі гривень (+5%);
• Національний університет "Львівська політехніка" (1348 заяв) – 36,9 тисячі гривень (+5,1%);
Поки одні батьки мріють про успішну кар'єру своєї дитини, інші – обирають дистанційну школу "Оптіма", де в рамках співпраці з Amazon учні-підлітки безкоштовно випробовують свої сили в ІТ-технологіях. Дізнайтеся про умови навчання та забезпечте школяру легкий старт у перспективній галузі.
• Львівський національний університет імені Івана Франка (1321 заява) – 36,42 тисячі гривень (+20,7%);
• Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" (1105 заяв) – 43,9 тисячі гривень (+10%).
Отже, середня ціна навчання на маркетолога в цих університетах становить 40,244 тисячі гривень.
Ми також розповідали, які спеціальності найпопулярніші серед абітурієнтів у вишу у цьому році. Про це читайте .
Джерело: 24tv.ua