За пів року жителі Рівненщини 118 разів скаржилися на неякісні товари чи послуги

Мешканці Рівненщини з початку року 118 разів звертались до Держпродспоживслужби щодо неякісних товарів чи послуг. Третина з них - щодо житлово-комунальних послуг. 

Про це йшлося під час брифінгу в РівнеОДА. Спікер - заступниця начальника ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області Оксана Немкович.

"По більшості звернень фахівці надали необхідні роз'яснення мешканцям, зокрема стосовно змін у законодавстві. При цьому, у певних випадках, Служба зверталась до суб'єктів господарювання щодо усунення недоліків. Також закликаю громадян надавати якомога більше наявних документів у випадку звернення - це допоможе ефективно відреагувати на проблему", - сказала Оксана Немкович.

Зазначається, що подати звернення до обласного управління Держпродспоживслужби можна письмово, усно чи в електронному вигляді.

  • Адреса головного управління в Рівненській області: м. Рівне, вул. Малорівненська, 91. 
  • Адреса управління захисту прав споживачів: м. Рівне, вул. Поповича 65а.
  • Контактний телефон для звернень: 62-85-72
  • Електронна пошта для звернень: 400800@ukr.net
  • Подати електронне звернення можна також на сайті: https://www.rivneprod.gov.ua/e-app/