На Рівненщині підвищують якість наукової освіти

За 17 років існування Рівненської малої академії наук через неї пройшло понад 24 тисячі учнів. Юними науковцями було підготовлено і захищено 12,4 тисячі науково-дослідницьких робіт та отримано 68 патентів на корисні моделі. 

Про такі здобутки розповів під час семінару-тренінгу «Наукова освіта вчителя – шлях у майбутнє» начальник Рівненської ОВА Олександр Коваль.

«Сьогодні ми говоримо про нашу здорову молодь. Про тих дітей, які не просто навчаються, а тих, хто прагне розвивати себе і розвиватись разом з вчителем. Мала академія наук є такою платформою, де сконцентрована така робота. 12,4 тисячі наукових праць та 68 патентів. Це величезний результат. Учителі, які працюють з обдарованою молоддю - це те, що зараз нам необхідно, і Україні, і Рівненщині. Люди, які сьогодні мислять нестандартно, в майбутньому очолять складні ділянки роботи», - сказав Олександр Коваль.

Семінар триватиме два дні. Понад пів сотні освітян з різних куточків області будуть знайомитися із напрямками роботи закладу, вибирати актуальні теми для досліджень, вивчатимуть принципи академічної доброчесності.

Нагадаємо, що захід організований у спільній співпраці з Рівненською ОДА, облрадою, департаментом освіти і науки, міжнародними партнерами ООН, які втілюють програму ПРООН «Посилення стійкості громад в регіонах України», що фінансується Урядом Великої Британії.

Координаторка проєкту в Рівненській області Ольга Кашевська зауважила, що ця ініціатива працює вже другий рік поспіль. Вона націлена на покращення якості освітніх послуг в громадах. Вона наголосила, що на регіональному рівні освіта і під час війни залишається в фокусі уваги та в пріоритеті.

Нагадаємо, що захід організований у співпраці з Рівненською ОДА, облрадою, спільно з програмою ПРООН «Посилення стійкості громад в регіонах України». 

Директор Рівненської МАН Олександр Андрєєв додав, що залучення обдарованої молоді до науково-дослідницької, експериментальної, конструкторської та винахідницької роботи у різних галузях науки, техніки, культури і мистецтва та формування їхньої мотивації до майбутньої наукової діяльності – це стратегія закладу. Також він наголосив, що всі учнівські роботи є унікальними і більшість з них це рідкісні регіональні дослідження.