"Він має бути. Для цього нам потрібно прийняти законопроєкт. Були пропозиції впровадити його поступово, з перехідними положеннями, аби не загострювати суспільні настрої. Наприклад, почати з переобладнання автомобілів, які вперше ввозяться, вони все одно проходять сертифікацію. Особливої різниці немає - техогляд чи сертифікація, якщо мова йде про строк раз на два роки, то в них ще є запас часу. Тому була логіка і алгоритм, у якій редакції пропонується його ухвалити", - цитує видання слова Криклія.
За його словами, впровадження техогляду також є одним з основних вимог в імплементаційних документах України по Європейському Союзу.
"Це майже 20% від наших обов'язків з виконання Угоди про асоціацію з ЄС, адже це в першу чергу стосується екологічних норм. Наприклад, у непромислових містах основним фактором забруднення є саме транспорт. Транспорт - це ще й питання безпеки перевезення пасажирів і вантажів", - підкреслив міністр.
Водночас, він зазначив, що впровадження транспортних технічних вимог і контролю має бути м'яким, аби не викликати негативну реакцію і спротив населення.
Про це міністр інфраструктури Владислав Криклій сказав в інтерв'ю РБК-Україна.
Читайте нас в Телеграмі: https://t.me/Rivne0362ua
Підписуйтеся на нашу сторінку у фейсбуці: https://www.facebook.com