Понад 130 аварійних заявок ліквідувала аварійно-диспетчерська служба Рівнегазу. Про це інформує пресслужба "Рівнегаз".
Впродовж минулого тижня споживачі 132 рази телефонували на 104, 47 з них – з Рівного. За період карантину надійшло більше 2900 звернень, 1064 з яких від клієнтів обласного центру. А з початку року АДС надавала допомогу споживачам природного газу більше 5 тис. разів, що на 638 викликів менше, ніж за аналогічний період 2019 року. Натомість в липні кількість звернень на 104 збільшилася на 25 заявок порівняно із минулим роком.
До слова, фахівці АДС, перед виїздом на виклик запитують у клієнтів чи немає у їхньому помешканні інфекційних хворих. І в разі позитивної відповіді – аварійники одягають захисні костюми.
Читайте нас в Телеграмі: https://t.me/Rivne0362ua
Підписуйтеся на нашу сторінку у фейсбуці: https://www.facebook.com/rivne0362ua/