У межах проєкту «Я МАЮ ПРАВО!» розповідається про те, як захистити свої права у випадку, коли замовлення не відповідає зображенню в меню.
Якщо в закладі харчування вам принесли замовлення:
яке за зовнішнім виглядом не відповідає зображеному в меню (крім випадків, якщо продавець зазначає про можливі відмінності у зовнішньому вигляді),
в якому наявні інгредієнти, не вказані в меню, що містить сторонні предмети,
яке явно не придатне для споживання (зіпсоване, несвіже),
з суттєвим запізненням (якщо офіціант заздалегідь запевнив, що страву принесуть протягом конкретного часу).
Ви можете: не сплачувати за замовлену страву і вимагати безкоштовно замінити її на іншу.
Якщо адміністрація закладу відмовляється безкоштовно замінити страву:
– Оплатіть страву та зафіксуйте докази порушення ваших прав: сфотографуйте страву, зображення в меню, збережіть чек.
– Зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України або до суду за місцем проживання.
Корисна інформація:
Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: (044) 364-77-80.
Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби www.consumer.gov.ua.
Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103.
ГТУ юстиції в Рівненській області
Читайте нас в Телеграмі: https://t.me/Rivne0362ua