Державна фіскальна служба активізувала переговорний процес з учасниками тютюнового ринку щодо запровадження електронної системи контролю за виробництвом та обігом сигарет.
Це – дієвий спосіб упередження появи на ринку фальсифікованої продукції, що і обговорили виробники тютюнових виробів на зустрічі з в.о. Голови ДФС Мирославом Проданом.
Як відзначили представники бізнесу, кожен великий виробник на підприємстві має свою систему контролю, яка передбачає можливість відслідковування шляху пачки сигарет від виробника до кінцевого споживача (track&trace) за допомогою унікального ідентифікатора. Електронна акцизна марка, на їх думку, має працювати аналогічно.
«На сьогодні є кілька варіантів того, якою має бути електронна акцизна марка, як працюватиме ця система. На мою думку, необхідно обрати один варіант, доопрацювати його з урахуванням інтересів держави і бізнесу та передавати на розгляд законотворцям», – зазначив Мирослав Продан.
Представники ДФС та бізнесу домовилися про вироблення спільної позиції з цього питання.
Крім того, сторони розглянули і проблематику адміністрування акцизного податку з роздрібного продажу тютюнових виробів. Такий податок був запроваджений з 2015 року для зміцнення фінансової самостійності та розширення дохідної частини місцевих бюджетів.
За оцінками експертного середовища, приблизно 30-40% акцизного податку з роздрібного продажу тютюнових виробів не декларується, що майже збігається з розрахунками ДФС. Недонадходження цього податку у 2017 році склали орієнтовно 800 млн. гривень.
Учасники тютюнового ринку запропонували ввести роздрібний акциз до структури акцизного податку, який сплачується виробниками, з подальшим розподілом отриманих коштів до доходів місцевих бюджетів по аналогії з порядком, який діє для розподілу акцизу на паливо.
Мирослав Продан запропонував виробникам тютюнової продукції визначити оптимально доцільний розмір збільшення ставки акцизного податку для компенсації скасування роздрібного акцизного податку з тютюнових виробів та сформувати свої пропозиції для їх відпрацювання.
За повідомленням з прес-служби Державної фіскальної служби України
Як відзначили представники бізнесу, кожен великий виробник на підприємстві має свою систему контролю, яка передбачає можливість відслідковування шляху пачки сигарет від виробника до кінцевого споживача (track&trace) за допомогою унікального ідентифікатора. Електронна акцизна марка, на їх думку, має працювати аналогічно.
«На сьогодні є кілька варіантів того, якою має бути електронна акцизна марка, як працюватиме ця система. На мою думку, необхідно обрати один варіант, доопрацювати його з урахуванням інтересів держави і бізнесу та передавати на розгляд законотворцям», – зазначив Мирослав Продан.
Представники ДФС та бізнесу домовилися про вироблення спільної позиції з цього питання.
Крім того, сторони розглянули і проблематику адміністрування акцизного податку з роздрібного продажу тютюнових виробів. Такий податок був запроваджений з 2015 року для зміцнення фінансової самостійності та розширення дохідної частини місцевих бюджетів.
За оцінками експертного середовища, приблизно 30-40% акцизного податку з роздрібного продажу тютюнових виробів не декларується, що майже збігається з розрахунками ДФС. Недонадходження цього податку у 2017 році склали орієнтовно 800 млн. гривень.
Учасники тютюнового ринку запропонували ввести роздрібний акциз до структури акцизного податку, який сплачується виробниками, з подальшим розподілом отриманих коштів до доходів місцевих бюджетів по аналогії з порядком, який діє для розподілу акцизу на паливо.
Мирослав Продан запропонував виробникам тютюнової продукції визначити оптимально доцільний розмір збільшення ставки акцизного податку для компенсації скасування роздрібного акцизного податку з тютюнових виробів та сформувати свої пропозиції для їх відпрацювання.
За повідомленням з прес-служби Державної фіскальної служби України