Рівненська податкова зберегла 10 залізничних вагонів паперу

Впровадження електронного документообігу заощадило понад 650 тонн, або 10 залізничних вагонів паперу, зменшило витрати бізнесу на придбання бланків, вирішило питання черг у дні масового подання звітності, суттєво скоротило кількість скарг, повідомляє прес-служба ДПІ у Рівненській області.

За І півріччя 2012 року до органів державної податкової служби надійшло понад 44,7 мільйонів електронних документів. Дві третини з них (29,5 млн.) — це податкові накладні та розрахунки коригування до них, що надійшли на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних. Решта (15,2 млн.) — податкова звітність, повідомлення про відкриття/закриття рахунків у банківських установах, запити на отримання довідок тощо.

Змінами до статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що платник ПДВ може надавати контрагенту лише електронну податкову накладну за умови її реєстрації в ЄРПН. При цьому складання податкової накладної у паперовому вигляді необов'язкове.

У червні поточного року вже 45,5 тис. платників податків направили на реєстрацію до ЄРПН 4,3 млн. податкових накладних із сумою ПДВ до 10 тис.грн. У липні вони зможуть відмовитись від їх збереження у паперовій формі.