- Нам хотілось створити додаткову цінність для тих рівнян, хто повірив в ідею та підтримав "ВЕРЕС" , а саме - став членом Народного клубу. Кожен, хто вступив у клуб, отримує членську картку. Ми думали над тим, що дана картка повинна дарувати додаткові можливості своїм власникам. Програма лояльності "Я люблю ВЕРЕС" дозволяє отримати знижку у різних закладах міста. Це дуже зручно, адже ти береш одну картку у гаманець і отримуєш знижку у понад 40-ка закладах Рівного!
- Як сприйняли заклади цю ідею давати знижки 10% на товари і послуги членам Народного клубу?
- Дуже позитивно. Справа в тому, що сьогодні членами Народного клубу "ВЕРЕС" є активні рівняни: адвокати, лікарі, громадські діячі, викладачі, студенти, журналісти, бізнесмени. Це лідери громадських думок, які багато спілкуються та ведуть активний спосіб життя. Обираючи місце для проведення ділових зустрічей вони часто надають перевагу тим закладам, які надають знижки і є учасниками програми лояльності "Я люблю Верес".
- Скільки закладів сьогодні долучилося до програми лояльності і які плани на майбутнє?
- Офіційно у програмі лояльності беруть участь 40 закладів. Зовсім скоро ми презентуємо нову 20-ку лояльних до клубу Партнерів. Сьогодні серед учасників програми лояльності є не лише розважальні заклади, але медичні заклади, магазини продуктів, автозапчастин та одягу.
- Які ідеї плануєте втілити у життя як віце-президент із маркетингу Народного клубу "ВЕРЕС"?
- Ідей маємо дуже багато. Але перш ніж їх анонсувати варто добре попрацювати над механізмом реалізації. Між гарною ідеєю і її правильним втіленням стоїть велика робота. Тому не хочу наперед розповідати про наші плани. Згодом самі все побачите.
- Футбольний клуб існує вже півроку, що вже вдалося досягнути за цей період у плані менеджменту та маркетингу?
- Слово "ВЕРЕС" лунає у всіх куточках міста. Про нас багато говорять. Байдужих точно немає. Звісно, не всі рівняни поки що стали членами клубу, але люди задають нам багато питань, цікавляться, звертаються з ідеями та пишуть свої відгуки. Приємно, що вдалося сколихнути хвилю і зацікавити рівнян. На початку, наприклад, жіноча аудиторія взагалі була байдужою до ідеї, типу це ж футбол... Але сьогодні "ВЕРЕС" - це мода, це тренд. Рівнянки приходять на матчі у стилі "Вересу", зявився попит на брендовані сукні.
- Що на Вашу думку важливіше – добре налагоджені процеси чи талановиті люди?
- Дивлячись, що Ви розумієте під терміном "талановиті" люди. Якщо у команді є талановитий менеджмент, то і процеси будуть налагоджені, і атмосфера сприятиме проявлятись талантам в інших напрямках діяльності. Тому, мабуть, все ж талановиті менеджери.
Олена Матеуш, Наталія Боровець, Анна Редько, Анна Радько
- Хто допомагає Вам втілювати проекти у життя? Чи сформували команду?
- Команда у нас невелика, але дуже результативна. Націленість на результат – головний критерій чи, , можливо, навіть риса характеру людей, що працюють у команді. Темп дуже швидкий, багато факторів зовнішнього впливу і велика кількість змін - все це вимагає стійкості. Важливо "не загубитись" і таки дійти до наміченої цілі. Це потребує багато зусиль. Тому люди, що не готові «хардово» викладатися, з часом відсіваються, а ті хто лишився викладаються на всі 100%.
Ірина Теслюк, Анна Радько, Олексій Кривошеєв, Вікторія Мамотюк
- Чи вивчали досвід відомих футбольних клубів?
- Ми, безперечно, слідкуємо за новинами, які відбуваються у світі футболу. Але, ми - новатори. Новатором бути важко, немає з кого брати приклад, але ми впевнено рухаємось вперед.
- Ви, напевне, долучилися до розробки логотипу футбольного клубу, що він означає?
- Над розробкою герба Народного клубу "ВЕРЕС" працювала вся наша команда. Логотип несе в собі багато символів, пов'язаних з нашим краєм. Для початку - це кольори. Червоний та чорний - це традиційні кольори поліської та волинської вишиванки. Це кольори Української Повстанської Армії, яка зароджувалась на Рівненщині і саме тут був перший штаб УПА. На гербі клубу використані елементи герба князів Острозьких. Ідеєю, було взяти на герб клубу, щось, що пов'язане з перемогами. Князь Василь-Костянтин Острозький був одним з найвидатніших полководців. Він був воєначальником більш як у півсотні битвах і лише дві з них програв. Ну а футбольний м'яч і дата - це вже пряма прив'язка до футболу і дати застування футбольного клубу "ВЕРЕС".
Євген Донцов, Олексій Хахльов, Анна Радько
- Яким бачите клуб "ВЕРЕС" через 2 роки?
- З перемогами та обов’язково у Прем’єр-лізі. Ми говорили, що "ВЕРЕС" – це не тільки футбольний клуб, тому впевнена ми матимемо ще й інші, не лише спортивні проекти, які точно будуть успішними!