На залізницях України пройшов осінній комісійний огляд 2,5 тис. залізничних переїздів з автобусним рухом

Залізничники разом із представниками установ, що опікуються безпекою руху, шляхово-експлуатаційних організацій та місцевих органів самоврядування у вересні-жовтні здійснили комісійні огляди залізничних переїздів, особливу увагу приділили переїздам з автобусним рухом.

Оглянувши 2492 переїзди, фахівці виявили 8590 несправностей, з яких на сьогодні виправлено 5108, або 59%. У тому числі до компетенції залізниці віднесено 5569 недоліків і майже всі вони (83%) усунені.

На низькому рівні, однак, залишається усунення несправностей, які належать до компетенції дорожніх організацій. Так, підприємства шляхово-експлуатаційних організацій повинні усунути 2134 несправності, а усунули 18%. Інші підприємства зобов’язані виправити 887 недоліків – усунули лише 13%.

Такі осінні комісійні огляди переїздів проводяться щороку – фахівці визначають стан готовності залізничних переїздів до зимової негоди. За результатами обстежень розробляються календарні плани усунення виявлених недоліків, за потреби організовується ремонт пристроїв і обладнання переїздів, облаштовуються прилеглі до переїздів ділянки доріг та вулиць.

Як повідомили в департаменті колії Укрзалізниці, окрім комісійних перевірок, що проводяться кожні півроку, залізничники контролюють переїзди набагато частіше.

«За інструкцією бригадир колії повинен перевіряти переїзд щотижня, дорожній майстер – двічі на місяць, начальник дільниці – щомісячно. Безпека переїздів контролюється на багатьох рівнях. У випадку навіть несправності сповіщення отримує черговий по станції. Одразу ж про ситуацію доповідається диспетчеру, далі на переїзд відправляється черговий майстер», – зауважив перший заступник начальника департаменту колії Укрзалізниці Олексій Віннічук.

Він розповів, що через вандалізм та несанкціоновані втручання в роботу залізничного транспорту часто доводиться здійснювати додаткові ремонтні роботи на коліях та на переїздах. «Вандали та недисципліновані водії розбивають знаки, ламають шлагбауми, крадії розбирають автоматику, навіть намагаються розібрати рейки – залізничникам доводиться постійно відновлювати пошкоджену інфраструктуру», – пояснив Олексій Віннічук.

Усього на залізничній інфраструктурі впродовж 10 місяців 2015 року зафіксовано 448 випадків незаконних втручань проти 717 за аналогічний період минулого року.