За сприяння посольства Іспанії в Україні: концерт «Століття Хоакіна Родріго» (1901 – 1999). WeberEnsembleKyiv: Соломія Приймак (сопрано), Роман Рєпка (фортепіано), Андрій Павлов (скрипка).
WEBERENSEMBLEKYIV
WeberEnsembleKyiv створений в 2014 році з ініціативи Романа Рєпки. Метою ансамблю є перш за все пропаганда творчості видатного німецького композитора К. М. фон Вебера, тому саме його твори становлять основу репертуару. Але для творчості ще кількох композиторів, і Родріго є одним з них, ансамбль робить виняток.
Роман Рєпка – київський піаніст, відомий співпрацею із ансамблями «Київ», «Рікошет», з оркестромNewEraOrchestra тощо. Виконав чимало прем’єр українських та європейських сучасних авторів. Має декілька записів на СD. Також повернув на українську сцену першу авторську редакцію Фортепіанного Концерту Левка Ревуцького, партитуру якої було віднайдено кілька років тому.
Соломія Приймак – випускниця Львівської консерваторії. Лауреат й дипломант національних та міжнародних конкурсів. Брала участь у фестивалях «Norte-Kultural», «Belcanto», «Музичні прем'єри сезону», «Віртуози», «ГогольFest». Співпрацює з ансамблями сучасної та старовинної музики, а також з оркестрами (NewEraOrchestra та ін.). Наразі є ведучою солісткою Київського національного академічного театру оперети.
Скрипаль Андрій Павлов є яскравим представником молодої музичної генерації України. ВипускникНаціональної музичної академії України ім. П. І. Чайковського (клас професора Вадима Козіна).
У 2015 році Андрій в дуеті із піаністкою Валерією Шульгою здобув ІІІ премію престижного Міжнародного конкурсу ім. Йоганеса Брамса в Австрії. Роком раніше їх дует, що отримав назву Sonoro, став лауреатом ІІІ премії і володарем спеціального призу «За кращу інтерпретацію класичної сонати» на Міжнародному конкурсі камерних ансамблів ім. С. Вайнюнаса у Вільнюсі, Литва. Окрім того, Андрій є лауреатом ІІ премії Національного конкурсу скрипалів у Львові, призером Міжнародного конкурсу «Мистецтво XXI століття» та Міжнародного конкурсу камерних ансамблів ім. Д. Бортнянського в Києві.
В якості соліста та ансамбліста Андрій веде активну концертну діяльність в Україні та за кордоном. Він є постійним учасником фестивалів «KyivMusicFest», «Прем'єри сезону», «Два дні і дві ночі нової музики», «Контрасти» в Україні. Гастролював у Нідерландах, Іспанії, Польщі, Австрії, Азербайджані, Алжирі, Ірані, Сирії. Його виступи відбувалися зокрема в таких залах, як Національна філармонія України в Києві, Львівська обласна філармонія, Одеська обласна філармонія, Литовська Національна філармонія у Вільнюсі, музей Hermitage в Амстердамі, Алжирський оперний театр. В 2014 році був запрошений для проведення майстер-класів у Тегеранській консерваторії (Іран). Андрій вдосконалював власну професійну майстерність із такими відомими музикантами, як Кшиштоф Смєтана, Марк Данель, Олександр Павловський, Андрій Бєлов, Філіп Зетцер.
Програма концерту знайомить рівненського слухача з практично невідомими в Україні сторінками творчості видатного іспанського композитора Хоакіна Родріго. Слава його Аранхуеського Концерту зазвичай затьмарює популярність всіх інших написаних ним творів. А «інших творів» у композитора, що прожив двадцяте сторіччя майже від початку до кінця, чимало. Він є автором багатьох симфонічних творів, кантат, кількох інструментальних концертів, однієї опери, численних вокальних та камерних творів, музики для театральних вистав та фільмів. Також Родріго був яскравим піаністом, створивши свій власний, особливий фортепіанний стиль, що він тільки на перший погляд є повністю відповідним традиціям Альбеніса, Гранадоса та де Фальї. Годі й казати про гітарні твори: гітаристи всього світу цінують Хоакіна Родріго як засновника нової течії в гітарній музиці двадцятого сторіччя.
Тим дивнішою здається відносно мала присутність музики Родріго на світових сценах та в репертуарі виконавців-зірок. Українські слухачі до цього часу теж могли періодично чути самий лише Аранхуеський Концерт в різних виконаннях. Але в грудні 2014 року був зроблений перший значний крок для популяризації невідомих в Україні партитур видатного іспанця. Роман Рєпка, поєднавши зусилля із New Era Orchestra під орудою Тетяни Калініченко, підготував прем’єру одного з головних шедеврів композитора – Концерта для фортепіано з оркестром. Тріумфальний прийом у київської публіки засвідчив, що музика Родріго близька й зрозуміла нашим слухачам. А може навіть й необхідна, в умовах революційного формування української національної ідентичності.
В програмі «Століття Хоакіна Родріго» прозвучать вибрані фортепіанні, вокальні та камерні твори, що були ним написані між двадцятими та восьмидесятими роками минулого століття. Стиль Родріго майже не змінювався протягом багатьох плодотворних десятиліть – композитор стояв осторонь радикальних мистецьких течій, до кінця залишаючись вірним тональній системі. Мелодична щирість, обережне використання дисонансів, досконалість форми, яскраві, але сконцентровані інтелектом емоції, потужний національний колорит – такими є ознаки авторського стилю Хоакіна Родріго.