Програма управлінського розвитку для тих, хто приймає в компанії рішення щодо стратегії продажу.

«Школа управління продажем» - це набір необхідних рішень та інструментів для побудови результативної системи продажів в компанії.

- Як створити культуру продажу, яка відповідає цілям компанії?
- Як продавати більше без додаткових вкладень в рекламний бюджет?
- Як підвищити точність прогнозів і знизити затрати на кожному етапі продажу?

Аудиторія:
Керівники напрямів продажу та маркетингу, регіональні та «key account» менеджери, генеральні та комерційні директори, які приймають рішення в компанії щодо стратегії продажу.

Після завершення програми ви отримаєте: 
- розуміння, як вибір бізнес-стратегії компанії впливає на стратегію продажу і як створити культуру продажу, яка відповідає цілям компанії;
- знання про тонкощі побудови партнерських відносин з різними типами клієнтів;
- сучасні методи стратегічного управління продажем.

Деталі щодо участі: http://vk.com/event76565971