З року в рік більшість населення США прикута до екранів своїх телевізорів, спостерігаючи одну з головних спортивних подій року, – гру за Супер Кубок (Super Bowl) з американського футболу. Проте окрім любителів спорту на свято чекають також і любителі креативної реклами. Найбагатші компанії світу виклали мільйони доларів за можливість показати рекламу свого продукту під час саме цієї гри, до якої креативщики готуються не гірше, аніж самі спортсмени.

Розміщення одного 30-ти секундного ролика між таймами цього року досягло позначки в 4 мільйони $ (торік ціна складала 3,5 мільйона $), що стало рекордом за увесь час проведення Супер Кубка (і це не враховуючи витрати на створення рекламних роликів). Приміром, в 2012 році за рекламу під час Супер Кубку було витрачено 262,5 мільйона $, а за останні 10 років - $ 1,85 мільярда $!
Тому найкращі креативщики світу намагаються не просто проявити себе, а викластися наповну, таким чином створючи справжні шедеври рекламної майтерності, які любителі реклами з усього світу будуть переглядати і обговорювати протягом тривалого часу, до наступного Супер Кубку (Super Bowl).

Отже, переглянути та оцінити найдорожчу рекламу 2013 року Ви зможете у кіноклубі «Gonzo» протягом тижня.

Довідки та бронювання квитків за тел. 405-405.